6 програмних рішень, необхідних кожному стартапу електронної комерції

Розпочати бізнес електронної комерції — гарна ідея у 2024 році. Глобальне охоплення та зручність онлайн-покупок означають, що все більше людей роблять (і будуть) робити покупки онлайн.

Цього року оцінка сектору електронної комерції перевищила 6,3 трильйона доларів, і, за прогнозами, він буде зростати.

Це зростання зумовлене простотою створення онлайн-магазинів, можливістю вийти на глобальний ринок і перевагами споживачів, які зміщуються в бік онлайн-покупок. Ви повинні вийти на ринок з правильними інструментами, щоб отримати від цього вигоду.

У цьому дописі ви побачите найкорисніші програмні рішення, які допоможуть процвітати вашому стартапу електронної комерції.

6 програмних рішень для стартапів електронної комерції

Коли справа доходить до програмного забезпечення для електронної комерції, є те, що потрібно мати, і те, що потрібно мати. Дуже важливо проконсультуватися з надійним роздрібним агентством з розробки програмного забезпечення, щоб отримати пораду щодо того, яке саме програмне забезпечення потрібне вашому бізнесу в першу чергу.

Нижче ми розглядаємо шість обов’язкових речей для запуску вашого електронного комерційного стартапу.

Платформа електронної комерції

Що, якби у вас був звичайний магазин? Ви хочете, щоб це виглядало приємно, і клієнтам було легко знайти та купити те, що їм потрібно, чи не так? Платформа електронної комерції – це те ж саме.

В ідеалі ви хотіли б, щоб він був створений спеціально для вас, відповідаючи тому, що ви продаєте, і як ви це продаєте. Це дозволяє вашим клієнтам переглядати продукти, кидати їх у кошик і перевіряти. Перехід на замовлення означає, що магазин працює саме так, як вам потрібно, без незручних обхідних шляхів чи компромісів.

Порада. Інвестиції в спеціальну платформу можуть здатися дорогими на початку, але вони можуть заощадити ваші гроші в довгостроковій перспективі, оскільки ви постійно платите за готові рішення.

ERP та CRM системи

ERP – це мозок ваших бізнес-операцій. Він обробляє все: від запасів до доставки та платежів.

CRM, у свою чергу, є серцем. Він відстежує ваші відносини з клієнтами, що вони купують і що вони можуть забажати в майбутньому. Разом вони забезпечують безперебійну роботу вашого бізнесу, а клієнти задоволені.

Це необхідно для того, щоб знати, які є запаси чи що планують ваші клієнти.

Порада. Коли відділ продажів має доступ до історії замовлень клієнтів і рівня запасів, вони можуть керувати очікуваннями та ефективніше продавати додаткові або перехресні продажі.

Рішення платіжного шлюзу

Ось як вам платять. Це дуже важливо. Зіпсований платіжний шлюз гарантує, що клієнти можуть платити швидко та безпечно, незалежно від того, де чи на пристрої.

Їхні платіжні рішення не є бездоганними для відмови від кошика. Саме тоді cuThat виручається, не купуючи, оскільки процес оплати викликає клопоти. Це втрата, яку ви не можете собі дозволити.

Чи не можна адаптувати спеціальний платіжний шлюз для включення нових методів оплати, таких як криптовалюти чи електронні гаманці?

Система управління контентом

Ваша CMS схожа на полиці у вашому магазині, але для вашого вмісту: блоги, описи продуктів, огляди тощо. Його має бути легко змінювати та оновлювати, інакше ваш сайт застаріє та впаде в пошукових рейтингах.

Зі спеціальною CMS ваш вміст завжди допомагатиме клієнтам знаходити те, що їм потрібно, і залишатиме Google задоволеним.

Порада: CMS можна створити так, щоб весь вміст автоматично структурувався та додавався тегами таким чином, щоб максимізувати ефективність SEO.

Інструменти автоматизації маркетингу та продажів

Це програмне забезпечення призначене для маркетингу. Він надсилає електронні листи та публікації в соціальних мережах і направляє клієнтів під час покупки.

Ви можете зробити це вручну з ним. Це, звичайно, з’їдає час, який ви можете витратити на розвиток свого бізнесу. Крім того, автоматизація означає більш ефективне націлювання на клієнтів, змушуючи їх купувати більше.

Порада. Спеціальні інструменти автоматизації можуть автоматизувати картографування шляху клієнта та надсилати персоналізовані повідомлення на кожному етапі послідовності.

Програмне забезпечення для ланцюгів поставок і логістики

Це забезпечує відстеження ваших продуктів від постачальника до клієнта. Це має допомогти вам керувати запасами, часом доставки та витратами.

Без цього у вас може бути склад, повний речей, які ви не зможете продати, або клієнти надто довго чекають своїх замовлень.

Порада. Спеціалізоване програмне забезпечення для логістики можна запрограмувати на автоматичний вибір найшвидшого та найвигіднішого методу доставки для кожного замовлення.

Заключні думки

У той час як приємні люди можуть почекати, ці обов’язкові речі є важливими для створення успішного бізнесу електронної комерції.

З ними ви зможете ефективно керувати своїми товарними запасами, краще розуміти та обслуговувати своїх клієнтів, а також досить швидко встановити стабільну присутність в Інтернеті.

By admin

Related Post