Содержание
Дослідження показують, що рівень відкритих і відмов від підписок є найменш надійним маркетинговим показником. Отже, на які критерії слід спиратися, щоб оцінити ефективність електронного маркетингу? Список маркетингових показників електронної пошти, які слід відстежувати, повинен запропонувати вам корисну інформацію.
Тепер розглянемо 5 із цих показників ефективності електронної пошти.
1. Швидкість зростання списку
Давайте почнемо з темпу зростання списку. Крім моніторингу CTR і коефіцієнтів конверсії, важливо відстежувати всі зміни в розмірі вашого списку розсилки. Настійно рекомендуємо зосередитися на розширенні списку, щоб збільшити охоплення, розширити аудиторію та стати лідером у своїй галузі.
Усе це неможливо без гарного дизайну ваших електронних листів. Як ви створюєте унікальний дизайн для своїх бюлетенів? З професійним генератором шаблонів електронної пошти HTML, таким як Stripo, це просто.
2. Відкрити курс
Згідно з опитуванням Hubspot, 31% маркетологів віддали перевагу частоті відкриття як одному з найкращих показників ефективності електронного маркетингу. Для багатьох із них це так само важливо, як рейтинг кліків.
Оптимізація ваших тем максимізує ваші ставки відкриття, що матиме позитивний ефект.
Крім того, давайте не забувати одну річ про метрику відкритої ставки. Іноді це вводить в оману. Ось чому. Електронний лист, який ви надсилаєте, вважається відкритим, лише якщо люди, які його отримали, бачать зображення, вбудовані у ваше повідомлення. Багато передплатників мають різні клієнти для блокування зображень, вбудовані в їхні електронні листи.
Іншими словами, навіть якщо такі люди відкриють вашу електронну пошту, вони не будуть додані до вашого показника відкритих листів. Таким чином, цей показник є досить неточним і ненадійним для маркетологів.
3. Коефіцієнт конверсії
Після того, як ваші передплатники натиснуть на інформаційний бюлетень, який ви їм надіслали, конвертуйте їх у пропозицію. Іншими словами, вам потрібно переконати їх виконати бажану дію у відповідь на ваш електронний запит.
Навіщо відстежувати коефіцієнт конверсії електронної пошти?
Маркетинг електронною поштою — це дуже прибуткова маркетингова стратегія для всіх видів бізнесу. Він забезпечує величезну середню рентабельність інвестицій у 42 долари США за кожен інвестований долар.
Ви повинні розуміти, який вміст електронної пошти подобається вашим читачам, а який їм нудний. Це неможливо без аналізу кількості конверсій та інших показників, таких як показник відмов, скасування підписок і скарги на спам.
Маючи під рукою ці дані, ви обов’язково покращите спілкування.
Зрештою, як маркетолог, ви зможете звітувати майже про кожен показник, щоб продемонструвати своєму менеджеру цінність каналу електронної пошти. Значне підвищення коефіцієнтів конверсії, що вказує на хорошу віддачу від інвестицій, продемонструє впливовий характер маркетингу електронною поштою, особливо враховуючи його економічну ефективність порівняно з іншими стратегіями цифрового маркетингу.
Порада професіонала
Коли ви надсилаєте електронний лист, щоб роздати своїй аудиторії безкоштовну електронну книгу, ви позначаєте будь-кого, хто успішно завантажує електронну книгу, як конверсію.
Ми виявили, що коефіцієнт конверсії має вирішальне значення для оцінки успіху наших електронних листів у досягненні наших цілей.
Це пов’язано з тим, що конверсія тісно пов’язана з ефективністю закликів до дії (CTA) у ваших електронних листах. Таким чином, ваші CTA повинні узгоджуватися з основною метою вашої електронної кампанії.
Головна порада від професіоналів: щоб відстежувати коефіцієнти конверсії всіх ваших електронних листів, вам потрібно підключити свою маркетингову платформу електронної пошти до веб-аналітики.
3 способи підвищити коефіцієнт конверсії електронної пошти
Поки що ви, ймовірно, захопитеся ідеєю покращити коефіцієнт конверсії електронної пошти. Отже, як ви це робите?
- Покращте свою копію електронної пошти
- Зробіть свою пропозицію кращою
- Частіше використовуйте CTA
Не забудьте провести спліт-тестування всього й оцінити, що принесе кращу рентабельність інвестицій.
4. Показник відмов на цільових сторінках для ваших кампаній електронною поштою
Ось у чому річ. Не просто дивіться на свої електронні листи лише тоді, коли ви приймаєте рішення про ефективність ваших електронних листів і відстеження електронних кампаній. Натомість перегляньте показник відмов цільових сторінок, на які спрямовуються ваші електронні листи.
Показник відмов корисний для оцінки відповідності повідомлення та цільової сторінки, яку ви використовуєте для своїх кампаній електронною поштою. Якщо читач не проводить багато часу на вашій цільовій сторінці, ви захочете переосмислити, наскільки добре вміст вашого електронного листа та цільової сторінки збігаються, навіть якщо електронний лист може ефективно направляти його з однієї сторінки на іншу.
5. Загальна рентабельність інвестицій
Як і в будь-якій іншій маркетинговій стратегії, важливо розрахувати загальний прибуток від інвестицій для ваших маркетингових зусиль електронною поштою. Якщо необхідно, створіть сегментовану аналітичну систему для відстеження маркетингових кампаній електронною поштою. У ньому ви призначаєте різні значення різним типам потенційних клієнтів залежно від того, наскільки ймовірно вони принесуть дохід вашій компанії.