Зміст
Чи знаєте ви, що саме таке ROAS? Як ROAS може допомогти вашим маркетинговим зусиллям? Існує багато маркетингових показників, про які слід знати, але жоден з них не настільки важливий, як рентабельність інвестицій у рекламу (ROAS). Вимірювання рентабельності інвестицій у рекламу забезпечує комплексний аналіз усіх ваших маркетингових методів у простому розрахунку. Ви також можете використовувати його, щоб проаналізувати свої рекламні стратегії та виявити найвигідніші з них.
Що таке рентабельність витрат на рекламу?
Рентабельність витрат на рекламу – це відносно базовий розрахунок, який показує прибутковість ваших маркетингових кампаній. Формула проста і вимагає від вас розділити загальний дохід від ваших кампаній на вартість, яку ви заплатили за них.
Ви можете оцінити свою рентабельність інвестицій у рекламу на основі конкретних періодів часу, як-от місяць, квартал або рік. Ви також можете застосувати його до конкретних кампаній і навіть конкретних маркетингових методів.
Читайте зараз: 3 поради щодо створення маркетингового плану вмісту
Наприклад, ви можете оцінити щомісячну рентабельність інвестицій у рекламу для всіх своїх маркетингових дій, а потім обчислити її для окремих кампаній. Ви навіть можете заглибитися в деталі та визначити прибутковість використання конкретних ключових слів у стратегії PPC або окремої реклами в соціальних мережах.
Під час розрахунку рентабельності інвестицій у рекламу слід враховувати кілька змінних факторів. По-перше, ви захочете належним чином розподілити прибутки від витрат на рекламу. Якщо ви не можете відстежити, чи покупка клієнта стала результатом перегляду оголошення чи якогось іншого фактора, ви не матимете точного ROAS.
Так само вам потрібно буде підрахувати кожен долар, витрачений на вашу рекламну стратегію. Це включає гроші, які ви витратили на фактичне розміщення оголошення, час, витрачений на його створення, використані ресурси та будь-які інші пов’язані маркетингові витрати.
Для деяких невеликих організацій рентабельність інвестицій у рекламу буде дуже легко розрахувати. Однак більшим компаніям із більшою складністю, швидше за все, доведеться витрачати більше часу на визначення елементів своєї формули ROAS.
Як ROAS може допомогти вашим маркетинговим зусиллям
Щойно ви почнете відстежувати ROAS, вам стане легше оптимізувати свої маркетингові стратегії для отримання найкращих результатів, особливо в таких спеціалізованих сферах, як цифровий маркетинг для юристів. Є кілька причин, чому знання рентабельності інвестицій у рекламу є дуже корисним для покращення ваших маркетингових зусиль.
Знайте, де ви досягнете успіху, а де ні
Добре ефективна маркетингова кампанія базується на стратегії. Він не складається з випадкових оголошень, які розміщуються будь-де та скрізь, щоб отримати кліки чи лайки. Натомість маркетолог визначить цілі кампанії, суму, яку він готовий витратити, і рекламні засоби, які він використовуватиме для їх досягнення.
Після початку маркетингової кампанії важливо відстежувати результати протягом її тривалості. Наприкінці кампанії ви захочете зрозуміти її ефективність і як можна оптимізувати її для наступної.
Спрямуйте свій маркетинговий бюджет на перевірені методи
Коли ви знаєте, які стратегії найкраще працюють для вашої компанії, ви можете вкладати більше грошей у ці стратегії. Ви витратите менше свого бюджету на марні методи, які не призведуть до потенційних клієнтів або конверсій.
Потужна маркетингова стратегія, яка дає значні результати, забезпечить вашій компанії основу, необхідну для впевненого руху до майбутніх ініціатив.
Використовуйте рентабельність інвестицій у рекламу, щоб ставити нові цілі
Коли ви зрозумієте, які кампанії є найуспішнішими, ви зможете використовувати ROAS для порівняння своїх майбутніх цілей. Наприклад, якщо ваша кампанія динамічного ремаркетингу в соціальних мережах принесла 4 долари доходу на кожен витрачений долар, ви можете встановити цю цифру як орієнтир. Будь-яке повернення вище цієї суми було б вишенькою на торті.
Так само ви можете використовувати ROAS, щоб оцінити ефективність будь-яких нових методів, які ви пробуєте. Якщо кінцева рентабельність інвестицій у рекламу перевищує показники ваших найуспішніших кампаній, ви будете знати, що у вас є переможець, якого ви хочете додати до свого маркетингового інструментарію.
І навпаки, якщо рентабельність інвестицій у рекламу нижча, ви знатимете, що вам потрібно або змінити свою стратегію, або відмовитися від неї та повернутися до своїх зіркових виконавців.
Читайте зараз: як компанії можуть використовувати рекламу в Instagram?
Заключні слова
Добре продумана маркетингова стратегія, яка включає такі ключові показники, як ROAS, дає вам змогу краще приймати рішення. Замість того, щоб випадково пробувати нові маркетингові заходи, ви можете вибрати ті, які найкраще підходять для вашої організації, і дотримуватися їх. Ви уточните свій маркетинговий бюджет, щоб він спрямовувався на ефективні методи, а не на непродуктивні.
Якщо ви регулярно вимірюватимете рентабельність інвестицій у рекламу, ваша маркетингова команда матиме метрику, яку можна продемонструвати керівникам, які затверджують маркетинговий бюджет. Коли команда постійно прагне до результатів, які приносять прибуток, керівники, швидше за все, нададуть більший бюджет або збільшать розмір команди. Це означає, що у майбутньому ви матимете більше грошей, щоб виділити на маркетингову діяльність.
Майкл Сі Ванг — пристрасний блогер. З 2013 року веде блог на різні теми. Він прагне створювати інформативний та цікавий контент, який допомагає читачам дізнатися більше про все.