Інструменти, які покращують вашу роботу

Ефективність є однією зі складових успіху на будь-якому робочому місці. Ви хочете переконатися, що ваша команда завжди залучена та зосереджена на правильних речах. Однак можна зробити так багато, і ви можете не знати, як забезпечити свою ефективність.

На щастя, сучасне робоче місце має різноманітні інструменти, які забезпечать вам ефективність у будь-якій справі. У цій статті описано інструменти, які можна використовувати для спілкування, перевірки орфографічних помилок у кожному повідомленні, яке ви надсилаєте, керування робочими вкладками та допоможе вам планувати зустрічі. Давайте заглибимося.

Slack: спілкування

Ми не можемо наголосити, наскільки хороший потік інформації має існувати в типовій організації. Якщо ви керуєте командою, вам потрібно тримати своїх членів напоготові, повідомляючи про бачення та цілі компанії. Вибір офіційного засобу спілкування гарантує, що ваші учасники ніколи не пропустять повідомлення.

Slack виявився одним із найкращих засобів спілкування для сучасного робочого місця. Перша функція, яка робить Slack чудовим, це канали. Ви можете мати загальнодоступні канали, де ви ділитеся всіма повідомленнями, що стосуються організації. Ви також можете створити приватні канали для спілкування з певними учасниками.

Slack також інтегрується з різними програмами сторонніх розробників, такими як Trello та Google Drive, гарантуючи, що ви можете працювати зі своїми улюбленими програмами в Slack. Проводити швидкі зустрічі та надсилати вкладення також легко під час роботи зі Slack. Ви можете записати аудіо- чи відеокліпи, щоб надіслати їх окремим особам або на канали кількома клацаннями.

Workona: Керуйте своїми вкладками

Скільки вкладок ви відкриваєте у своєму браузері протягом звичайного робочого дня? У вас може бути вкладка електронної пошти, вкладка інтрамережі, кілька вкладок для дослідження проекту, над яким ви працюєте, і вкладка вашого улюбленого засобу спілкування.

Це може бути надзвичайно важко, особливо якщо у вас є кілька проектів, над якими потрібно працювати. Інструмент підвищення ефективності, як-от Workona, може допомогти вам під час планування проектів і швидкого перемикання між просторами, зосереджуючись на одній справі за раз.

Сьогодні, коли багато хто з нас працює вдома, поєднання роботи з розвагами є звичною справою. Більшість із нас слухає музику, спілкується з друзями та грає в ігри в тому ж вікні веб-переглядача, що й у бізнесі.

За допомогою Workona ви можете легко сегментувати свої вкладки, щоб ви могли відразу відкрити всі свої улюблені фільми або підготуватися до гри в Big Bass Splash на Casino Days та інших захоплюючих ігор в іншому наборі вкладок. Закінчивши перерву на розваги, ви можете одним натисканням відкрити всі свої робочі дії та повернутися до роботи.

Grammarly: перевірте свої орфографічні помилки

Ви коли-небудь надсилали повідомлення, а потім зрозуміли, що в ньому була друкарська помилка, або ви пропустили важливе ключове слово після того, як його надіслали? Це трапляється постійно, якщо у вас немає помічника з написання, який би вигладив ваші повідомлення. Grammarly може допомогти вам уникнути таких дорогих помилок, перевіряючи орфографічні помилки під час написання повідомлень.

Додайте розширення Grammarly до свого браузера, щоб переконатися, що воно згладжує всі ваші повідомлення. Наприклад, помічник із написання надаватиме пропозиції під час написання електронних листів у Gmail і роботи над проектами в Документах Google. Завжди ретельно перевіряйте свої повідомлення, оскільки помічник з написання настільки ж хороший, наскільки хороша людина, яка ним користується.

Calendly: Плануйте зустрічі

Calendly — це програмне забезпечення, яке планує зустрічі та призначає зустрічі. Вам не потрібно листуватися електронною поштою, намагаючись знайти відповідний час для зустрічі. Calendly покаже всі доступні слоти у вашому календарі та дозволить членам команди, клієнтам або потенційним клієнтам записатися на зустріч з вами.

Ви можете налаштувати доступність, щоб відображати час, коли ви доступні для зустрічей. Calendly інтегрується з такими популярними програмами-календарями, як Google Calendar, iCloud, Office 365 і Outlook. Цей інструмент також автоматично визначає часові пояси, що дозволяє легко планувати зустрічі для людей у ​​різних часових поясах.

Ви повинні докладати зусиль, якщо хочете бути ефективними. Наведені вище інструменти можна використовувати в поєднанні зі штучним інтелектом, щоб завжди бути напоготові. Деякі з цих інструментів, як-от Grammarly і Slack, мають безкоштовні плани, які надають вам основні функції.

By admin

Related Post